1 dec. 2008

Choklad och The Hoff

... Testing testing ... *host host*

Idag ska jag in till Lund för diverse olika orsaker. Först för att närvara på en Chokladkonferans vid St.Lars (bådar gott *skratt*), och främst för att se om jag kan få tag i biljetter till Hoffmaestro and Chraa: rätt och slätt bästa bandet i hela Svea Rike. I liek!

För övrigt råkar det vara den 1a december idag. Vilket betyder att om en månad exakt stiger Kajsa och jag av planet i Narita. Helt sjukt.

Det finns så otroligt mycket kvar att göra dock. En kort lista på vad jag kan komma på nu på rak hand:

- skicka in pass och dylikt till ambasaden (SNARAST!!)
- Fixa med studielån + betala försäkringen
- Hitta lägenhet
- Köpa in saker inför resan (linser, stativ ect ect)
- Skriva packlista
- Fixa nyårsfest

Säkerligen missade jag mer än hälften men så har jag aldrig påstått att mitt minne är annat än totalt fucked up. (^^)b

Inga kommentarer: