10 jan. 2009

Emma 20 År

Idag har vi då varit borta i Shinjuku, Tokyo Hands och pimpat våra nyinköpta mobiler. Det blev koi-tema på min, katt-tema på Kajsas. Emmas återstår att se. Jag älskar verkligen min mobil! Och det är så härligt att veta att folk därhemma kan nå en när vi inte är hemma och vise versa.

Emmas födelsedag idag ju! GRATTIS GUMMAN!! Så vi ska vidare sen och fira henne. Ska ta och göra oss fina sen ska vi iväg till någon koreansk resturang (Tomato) och mumsa en massa. Sen blir det kanske att vi drar vidare till karaoke och sjunger en massa. ABBA here I come?


Jag trivs ganska bra i Japan och ibland är det lätt att glömma att man inte är lika glad som man kanske borde vara :) Jag trivs här i lägenheten och jag trivs med Kajsa och Emma. Väldigt mycket.


Saknar dig din skit. Tomt tomt tomt tomt.

Inga kommentarer: