31 jan. 2009

From Tokyo with 10v3~~!!

Tänke att jag skulle börja blogga lite, mest för familjen (dvs mamma - känn dig hedrad) och för alla andra som orkar läsa om min tråkiga vardag. Vi får hoppas att det går bra, då jag nog inte är världens mest trogna bloggare ;)


Lördag idag och det är jääävligt skönt att slippa gå till skolan. Promenaden i sig (ca 40 min) är det inget fel på, snarare är det väldigt uppfriskande faktiskt! Och lektionerna är roliga dem med (om än lite enformiga) och lärarna är skitnajs. Och kompisarna. Det är mer läxorna som är jobbiga, men det vänjer man sig väl vid efter ett tag. Jag fick ju bra på förra provet, även om kanjiresultaten sjunkit nu i slutet av veckan (jag har inte orkat XD). Men det är nya friska tag från och med nästa vecka, så det blir till att plugga en del imorgon.

Men om vi återgår till idag, så har det var en ganska schysst en. Klockan slog tio och det ringde på dörren, något som är ganska ovanligt här. Så fin Emma springer för att öppna och då står det en gubbe med mitt paket från sverige (Marin Laason-sama he)! TACK MAMMA~~!! TT^TT



(havre, oboy, choklad, kekchoklad, lösgodis, räkost, prästost, linser, sjal och en t-tröja.)


Det är verkligen något speciellt när man får saker hemifrån när man är så långt borta. Och sakerna man får blir så mycket bättre när någon man tycker så mycket om skickar dem. <3 style="font-style: italic;">Lush. Hudprodukter upp till öronen (bokstavligen hah) till kajsa och läppbalsam till mig.



(med smak av äpplepaj mums
! JAG VILL HA EN UGN!!!DDD:!!)

Efter det bar det av mot Tokyo Hands (våning 8 av 8) där jag införskaffade mig alldeles nya alldeles för dyra färgpennor! Vi behöver ju inte nämna några priser här dock. Men vi kan ju säga att jag måste måla mycket mycket för att det ska vara värt det :P MEN JAG ÄLSKAR DEM~~! Jag har ju inte provat med dem men jag känner att jag kan säga så i vilket fall som helst ... >__<''

Här har vi vad jag jobbar på just nu <3>__<'' Ellen! Vad har du gjort med mig och min fetisch för raka näsor??

Så! Nu har jag all varit en duktig bloggare - bilder och allt! Resten av kvällen skall spenderas drickande oboy och tittandes på film! (^A^)/

1 kommentar:

Anonym sa...

för att näsor med karaktär är än mer <3 <3 <3

raka näsor är ubernaijs! och uppåt näsor KAN vara söta.

men näsor med karaktär. dvs örnnäsor, näsor med liten buktning på utåt, konkava saker. <3<3 så nice! <3


//Isis