28 juni 2009

Just nu sitter jag och tittar på Once. Den är förvånansvärt bra faktiskt. Vi ska prata lite om den på tisdag, när jag ska träffa mina små (hah) elever :)


Jag tänkte skriva lite bara för sakens skull, för att göra det till en vana. Annars blir det bara som vanligt; jag skriver en gång eller två, sen blir det inget mer. Jag brukade sitta på rummet i timmar, stirra upp i mitt takfönster och bara skriva. vad fan hände?

Jaja, saker förändras right?


Imorgon är det skola D: that sucks. Men det blir bara tre dagar denna veckan. Sen är det bara ytterligare tre veckor kvar tills sommarlovet.


Oh oh oh! Det händer något denna veckan som jag inte varit med om förut. Jag ska på dejt :O med en universitetsstudent! Ta-tah! Och sen vad? Ingen aning. Hur beter man sig när man är söt? Fan vet jag. Men något att förlora har jag i alla fall inte. Så rock oooon!!


Fight-o!

Ok, nu har jag skrivit. Good for me!! :D

Inga kommentarer: