4 okt. 2009

Det är fan vad det är mycket som händer nuförtiden. Eller nej, låt mig förtydliga det påståendet; det är fan vad man har mycket att göra nuförtiden. Kursförlängning, söka tillstånd utav CSN för att få ut fortsatt studiemedel, papper och diverse dokument/tillstånd inför TVA, en intervju nu på torsdag och efter det; provernas prov! Låter inte det lagom roligt :D?

Men fan, man ska inte klaga. Ingen mår bra med för mycket dötid på sina händer. Man ska nog ha lite lagom mycket saker att oroa sig över för att man ska må som bäst. Och dessutom känns det som att jag har lite viktiga saker för mig. Men om det nu är sant eller inte det kan ju diskuteras :P

On another note funderar jag (märk funderar) på att skaffa mig en iller! De är söta, energiska, bits och får aldrig nog; what's not to love? Hursomhelst är de vääldigt mycket billigare än vad katter är här och, tja, jag fick ju nästan en iller när jag var en liten skitunge, så det kanske är dags? :)




Imorgon är det eikaiwa och på tisdag, förhoppningsvis, ska det klippas hår på Tony&Guys i Harajuku. (Y)(Y)(Y)

Inga kommentarer: